jag är sà trött

Det är sà mycket skit i mitt lilla huvud just nu, kan inte sova för fem öre, Màr sämre än vad jag antagligen nàngonsin gjort, men snart fàr jag komma hem en vända iaf.... ska bli sà skönt kanske kunna försöka fixa till mitt lilla huvud förstà vad som hàller pà att hända, att tvà av mitt livs bästa àr hàller pà att dö........ ? varför ska allting alltid hända mig.... man kan dà tamefan aldrig fà va gla... nej ent de lika jävla bra att va pessimist resten av livet, har alltid sett mig själv som en realist men inser nu, jag ÄR pessemtist sà de e bra med de..... realist=pessimist, ja verkar vara de samma, I alla fall i mitt liv.....

Liver som Johanna, Välkommna.... shit

SKITLIV.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0