Handbagage

Hade tänkt att bara ha handbagage när jag drar hem nu, men hur funkar de egentligen, jag kan ju typ inte ha nàtt flytande, men jag vill ju ha lite saker, tandkräm jag väl väl lämna, även schampo, MEN parfym? Deo? och sminkborttagning?? hm fast en deo kan jag egentligen köpa pà flygplatsen för de behöver jag ju iaf... hm vette fan hur sànt där funkar....?? äh jag testar...ààààh jag vill àka heeeeem nu:( OCH jag hoppas verkligen att ingen människa har magsjuka när jag kommer, dà jävlar.... sàg de va pà G liksom...

nu ska jag försöka och tvätta lite....


Ha de

Kommentarer
Postat av: ellen

http://www.transportstyrelsen.se/Luftfart/Resenarsinformation/Vatskor-i-handbagage/ :)



2012-01-12 @ 20:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0