Julen närmar sig

Ja nu är det minsann inte allt för làngt kvar hörrni, undrar hur det blir? firar jul i tyskland iàr, hm famlije firande, kanske inte riktigt min grejj va?? menmen de blir nog bra ska du se...


what else? ja som vanligt jobbar jag mest, funderar lite vart tusan kan man köpa en julskinka i schweiz? det funkar nog inte riktigt sà, tror du? vet inte men jag tänkte göra lite julemat iaf, jansson frestelse, eller som jag kallade den en gàng i tiden Adams frestelse, tänkte pä adam jansson:) blev tokigt de....
vad mer kan man göra, àààh inlagd sill vore sà gott men nääh komplicerat, eller egentligen inte men jag vet inte vart jag kan köpa riktig sill, Kanske ikea men dom har nog bara färdig.....och jag tänkte inte tillaga den fràn rà fisk till inlagd sill, eller sà... vad mer äter vi, prinsakörv..


Kommentarer
Postat av: pappa

klart du måste ha en skinka

2011-12-08 @ 22:50:36
Postat av: Lisa

IKEA!! Du får åka dit innan allt tar slut =) Men de kanske inte har julskinka... jag vet faktiskt inte! Kram

2011-12-12 @ 10:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0