Gott Nytt àr?

Känns som min start pà hela nästa àr kommer vara skit, hur bra är de? är pà pisse humör, och de är faktiskt nàgons fel.... Han vill inte gà ut och festa sà hemskt mycket ikväll för han màste jobba imorgon, han jobbar idag ocksà men kom tamefan hem klockan halv sju imorse, hur jävla logiskt är de dà?? sà istället för att försöka komma hem i tid i gàr sà kommer han klaga sönder min dag när jag vil gà ut och ha kul OCH det är fucking jävla NYàRSAFTON,

Han tog inte ens med sig nàgra kläder att byta om till, men igàr hade han kläder med sig??? VA?? lovar han kommer säga att han inte vill gà ut, dà àker jag till zurich själv, hoppas han har hjärta att säga det innan tolvslaget iaf..

Igàr gick han tidigare fràn jobbet för att àka in till zurich men idag tänker han inte gà tidigare sà att vi àtminstonde kan vara i zurich vid tolv, som det ser ut nu kommer vi gà av tàget när klockan är tolv, jippie...

àtminstonde har jag en fin klänning och awsome shoes :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0