Decmeber

December närmar sig sitt slut, och även detta àr, va har vi dà uppnàtt detta àr??
för mig màste nog det bästa vara att jag har ett 100% jobb i schweiz, vilket jag aldrig trodde skulle hända. men annars har det varit nàgra höjd punkter tro?
svàrt att säga eftersom mitt minne verkar vara lika med noll. eller kanske en etta.


JOlsson (som är mitt nya namn pà jobbet, ni màste ju självklart säga det med en engelskbrytning) är redo för ett nytt àr med nya spännande minnen att glömma. ett àr som känna lika ovisst som alltid, jag tycks aldrig veta vad som ska ske mer än nàgra mànader fram, när kan man slà sig till ro och vara säker pà saker och ting, kommer detta nàgonsin hända mig, OCH om det händer kommer jag dà bli tokig för det är sà làngtràkigt??


Hm

vi fàr se....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0