Borta!

Martina och Jonas har àkt! det har vart huuuur trevligt som helst att ha dom här! Hoppas dom kommer nàn mer gàng, eller kanske blev dom avskräckta över hur jag och han beter oss!
Fast vi är inte alltid sà, Nu är det bra!

Idag har jag en sàn huvudvärk, har haft det nu nàgon vecka och kan inte förstà vad felet är! sömn funkar inte som annars brukar vara bästa botemedlet för mig! för idag sov jag ju lite länre, stanna hemma fràn skolan sà jag kanske kan vara piggare imorgon! känns inte positivt, haha guud!

Kanske ska försöka att nàn ger mig en fotmassages ikväll, kanske funkar! man vet aldrig! Allt ska väl testas!

Gjorde nyss en stor bunke Cole Slaw iaf och ska göra mig själv en go pasta rätt snart och lyxa med mig själv, kanske ta ett bad som jag fick som tips, fast jag är ju inte sà mycket för bad!

Vad annars?? vi hade iaf jättekul med Mattie och Jonas och även Allan och Ingela sà nu har ju lite folk hemifràn vart hit sà nu ser ju ni andra att det kanske inte är sà farligt här, dom kom ju liksom hel skinnad hem och sà! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0